1939-ben, a fekete erdei Nagoldban 20 alkalmazottal induló kis családi vállalkozás mára jelentős nemzetközi hírnévre szert tevő, a férfi felsőruházati piacot meghatározó részvénytársasággá nőtte ki magát: Digel -the menswear concept.

Megbízható, kiváló minőség, mindig megújuló, innovatív termékek és a jól kiépített partnerkapcsolatnak köszönhetően néhány év alatt a Digel cég a német piac jelentős részvevőjévé vált.

A 60-as évek közepén már több, mint 500 alkalmazottal 20 millió márkát meghaladó forgalmat ért el. Nemzetközi sikerét elsősorban azoknak az új termékeknek a piacra dobásának köszönheti, mint a Protect3 öltönyök és a baukasten rendszer.

A zakó + nadrág (Baukasten) koncepció új dimenziót nyitott meg a Digel és a partnerei számára: Európában egyedülállóan 72 órán belül több, mint 50 féle anyagból 4 féle fazonban tud méretben variálható öltönyt szállítani.

Ezzel a koncepcióval Európa első számú baukasten szállítójává vált. A nagoldi központban több, mint 400 000 zakó és nadrág vár kiszállításra nap mint nap, hogy eljusson a világ minden részére Kanadától, Kamcsatkáig.

Mára a Digel szezonális és NOS kollekciójának köszönhetően több, mint 90 millió € forgalmat bonyolít le évente, Európa és a világ jelentős országainak piacán jól pozícionált márkát képvisel.

2013 jelentős mérföldkő a Digel cég életében.

2013 júniusában avatták fel a 9 millió € beruházásból megvalósuló új iroda központot, amelyet a már meglévő 15 000 m2 logisztikai központ mellé építettek fel Wolfsbergben (Nagold). Az épület geotermikus hűtés és fűtésrendszerrel rendelkezik és mindenben megfelel a legújabb kihívásoknak. Az 1560 m2 irodaházban 120 munkatárs dolgozik. Az új központban egy 270 m2-es Sky bemutatóterem (a legújabb high tech berendezésekkel felszerelve) várja a leendő és a meglévő partnereket.